You Plus

MAPCARE™

HOUD UW KAARTEN UP-TO-DATE

 

Het wegenstelsel verandert continu en daardoor ook de kaarten die we voor uw navigatiesysteem gebruiken. Als u sinds 1 april 2016 eigenaar bent van een nieuwe Nissan hebt u nu 3 jaar gratis toegang tot het Nissan MapCare™-programma. Dit programma houdt uw NissanConnect navigatie- en audiosysteem volledig kosteloos up-to-date. Als iets op de wegenkaart verandert, zoals de toevoeging van een nieuwe weg of omleiding, een nieuw hotel of tankstation dan zal Nissan MapCare™ uw navigatie- en audiosysteem bijwerken. Profiteer van accurate kaarten, ontdek nieuwe interessante locaties en bespaar op uw brandstofkosten. Dit betekent dat u altijd weet waar u naartoe moet reizen. Het enige dat u zelf hoeft te doen is een per jaar langs te gaan bij uw dichtstbijzijnde Nissan-dealer, zij kunnen uw systeem gratis laten bijwerken. Geen extra kosten en geen extra werk.

 

Deze dienst van Nissan is beschikbaar voor het gehele Nissan-gamma dat voorzien is van een NissanConnect-navigatiesysteem (met uitzondering van de 370Z Coupé, 370Z Roadster, NV200, NV400 en NT400 Cabstar) die geproduceerd zijn op 1 mei 2016 of later (Nissan JUKE vanaf 1 juni 2016 en Nissan NAVARA vanaf 1 september 2016). Modellen die op voorraad zijn maar vóór 1 mei 2016 zijn geproduceerd komen niet in aanmerking voor deze dienst.

ZOEK UW DICHTSTBIJZIJNDE NISSAN-DEALER

COMPATIBILITEIT VOOR EEN ENKELE KAARTUPDATE

ZOEK HET NIEUWSTE PRODUCT VOOR UW NAVIGATIE

LEAF:

  • Nissan EV Navigation: van 2010 tot 2015
  • NissanConnect 2: van 2013 tot 2015

 

e-NV200:

  • Nissan EV Navigation: van 2014 tot 2015
  • NissanConnect 2: van 2014 tot 2015

 

MICRA:

  • NissanConnect 1: van 2009 tot 2013
  • NissanConnect 2: van 2013 tot 2015
  • NissanConnect 3: 2015

 

NOTE:

  • NissanConnect 1: van 2009 tot 2013
  • NissanConnect 2: van 2013 tot 2014
  • NissanConnect 3: 2015

 

PULSAR:

  • Van 2014 tot 2015

 

JUKE:

  • NissanConnect 1: van 2010 tot 2013
  • NissanConnect 2: van 2013 tot 2014
  • NissanConnect 3: van 2014 tot 2015

 

QASHQAI:

  • NissanConnect Premium 2: van 2007 tot 2009
  • NissanConnect 1: van 2009 tot 2013
  • NissanConnect 3: van 2013 tot 2015

 

X-TRAIL:

  • NissanConnect Premium 1: 2005
  • NissanConnect Premium 2: van 2005 tot 2009
  • NissanConnect Premium 3: van 2009 tot 2012
  • NissanConnect 1: van 2012 tot 2014
  • NissanConnect 3: van 2014 tot 2015

 

GT-R:

  • NissanConnect Premium 3: van 2009 tot 2015

 

VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN OVER HET NISSAN MAPCARE™-PROGRAMMA EN ENKELE KAARTUPDATES

 

Ik heb een Nissan met een navigatie- en audiosysteem. Kom ik in aanmerking voor het Nissan MapCare™-programma?
De actie van het Nissan MapCare™-programma is beschikbaar voor het gehele Nissan-assortiment dat voorzien is van NissanConnect (met uitzondering van 370Z en het bedrijfsautoassortiment behalve e-NV200 en NAVARA), geproduceerd op 1 mei 2016 of later (1 juni 2016 voor JUKE en 1 november 2016 voor NAVARA). Voertuigen die op voorraad zijn, maar vóór 1 mei 2016 werden geproduceerd (1 juni 2016 voor JUKE en 1 november 2016 voor NAVARA), komen niet in aanmerking voor deze actie.

Ik kom niet in aanmerking voor het Nissan MapCare™-programma. Hoe kan ik een enkele kaartupdate aanvragen?
U komt in aanmerking voor het bijwerken van een enkele kaart en u hebt 2 mogelijkheden.
U kunt onze Nissan-webwinkel bezoeken, maar daarvoor dient u de kaart in uw navigatie te installeren. Dit is een gemakkelijke handeling en de procedure is beschikbaar voor elk product.
U kunt de kaart ook rechtstreeks bestellen bij uw dealer, die de handeling voor u zal uitvoeren.

Kan ik het Nissan MapCare™-systeem zelf bijwerken?
Als onderdeel van het Nissan MapCare™-programma wordt de update uitgevoerd door de dealer. Hij moet eerst garanderen dat het voertuig in aanmerking komt voor het programma en zal vervolgens de juiste handelingen uitvoeren. Het complete proces is volledig kosteloos.

Hoe vaak kan ik een update voor mijn navigatie- en audiosysteem krijgen binnen dit Nissan MapCare™-programma?
Het Nissan MapCare™-programma kent een maximum van 3 kaartupdates – 1 per jaar – tot het eind van het vierde levensjaar van het voertuig.

Wie brengt me op de hoogte als er een nieuwe update beschikbaar is binnen het Nissan MapCare™-programma?
Uw dealer neemt contact met u op als de update beschikbaar komt. Zorg ervoor dat u met al uw contactgegevens geregistreerd bent in het YOU+-portaal (het klantenportaal van Nissan). Het is ook mogelijk om uw dealer proactief te vragen naar de beschikbaarheid van een nieuwe update voor uw voertuig.

Beantwoordt Nissan een echte behoefte met het Nissan MapCare™-programma?
Op jaarbasis verandert ongeveer 15% van de wegen en interessante punten. Normaal gesproken is een enkele kaartupdate vrij duur, en daarom biedt Nissan u dit aan voor een periode van 4 jaar.

Wat gebeurt er als ik mijn auto verkoop?
De toegankelijkheid tot het programma is gebaseerd op het VIN (Voertuigidentificatienummer) van het voertuig. Om die reden wordt het programma automatisch overgedragen op de nieuwe eigenaar, wat de waarde van uw auto verhoogt (binnen de limiet van 3 kaartupdates tot het eind van het vierde levensjaar van het voertuig).

Ik heb een tweedehands auto met NissanConnect gekocht. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het Nissan MapCare™-programma van toepassing is op mijn voertuig?
U dient uw dealer te vragen of het VIN van uw voertuig in aanmerking komt en hoeveel updates u nog hebt. Uw dealer zal ervoor zorgen dat u in het systeem voor nieuwe updates terechtkomt.

Als ik de update van het Nissan MapCare™-programma gemist heb, kan ik dan een jaar langer gebruik maken van het programma?
Nee, als u de kaartupdate een jaar gemist hebt, dan is het niet mogelijk om een extra jaar te claimen.

MIJN NISSAN DEALER

Kies uw favoriete dealer

Terug naar de startpagina

thumb

Resetten

Zoekresultaten verfijnen

Disclaimer

Autorijden is een serieuze zaak. Gebruik de NissanConnect-diensten alleen in veilige omstandigheden. Inschrijving op de NissanConnect-dienst is vereist, maar tot 2 jaar na garantiestartdatum gratis beschikbaar. Dienst en applicaties zijn alleen beschikbaar in bepaalde Europese landen en voor bepaalde Nissan-modellen. Diensten en applicaties kunnen worden geleverd door derde partijen buiten het beheer van Nissan en kunnen worden aangepast zonder kennisgeving of aansprakelijkheid van Nissan of diens medewerkers (inclusief, maar niet beperkt tot, diensten die werden geannuleerd/opgeschort door derde partijen). Voor bepaalde functies op afstand moet uw mobiele telefoon of mobiel apparaat, niet inbegrepen bij het voertuig, compatibel zijn. Gsm-netwerken worden aangeboden door gsm-operatoren en vallen dus niet onder het beheer van Nissan. Gsm-netwerken zijn niet in alle gebieden beschikbaar. Er kunnen roamingtarieven en/of kosten voor mobiel dataverbruik worden aangerekend. Nissan is niet verantwoordelijk voor het vervangen van eender welke uitrusting of upgrades of bijhorende kosten die u eventueel moet betalen om bepaalde diensten te blijven gebruiken nadat ze werden gewijzigd.